Termeni și condiții

Fiziomag

Prin acceptarea termenilor si conditiilor din web site-ul www.fiziomag.ro, va asumati in mod neconditionat acceptul pentru politica de confidentialitate si politica de utilizare cookie.

  1. DEFINITII SI TERMENI

Generalități

  • Folosirea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții.
  • Pentru folosirea site-ului în bune condiții, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor.
  • REO MEDICAL își asumă dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
  • Accesând pagina “Termeni și condiții”, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

Definiții

  • Acest site este întreținut și administrat de un S.R.L.(legal înregistrată), care va fi denumită, în continuare, Societate.
  • Persoana fizică sau juridică care comandă și achiziționează produse prin intermediul acestui site, este denumită Client.
  • Adresa web care este proprietatea Societății (acestui magazin online), va fi denumită generic REO MEDICAL.
  • Fotografiile digitale, textele, datele tehnice, prețurile și celelalte informații care se găsesc pe site-ul acestui magazin online, vor fi denumite în continuare conținut.
  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Din motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca acesta modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda,  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului, la efectuarea Comenzii, si va returna suma achitata de catre Cumparator.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul confirmarii de catre Vanzator, a expedierii Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate direct din cadrul showroom-ului REO Medical, preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 48 de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site, vor sta la baza Contractului.

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Din motive intemeiate, REO Medical Aparatura Medicala SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele modalitati de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel compania REO Medical Aparatura Medicala SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa companiei REO Medical Aparatura Medicala SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate mai sus.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, postarea opiniilor vis-a-vis de Bunuri si/sau Servicii sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din cadrul Site-ului. Vor fi excluse sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj licentios/neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta actiune.

3.3. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, REO Medical Aparatura Medicala SRL isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiilor din cadrul Site-ului.

3.4. REO Medical Aparatura Medicala SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In cazul platilor prin virament bancar, Vanzatorul nu este si nici nu poate fi facut responsabil pentru alte costuri suplimentare suportate de catre Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de transfer aplicate de catre banca emitenta a contului Clientului. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta in mod exclusiv Cumparatorul.

3.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate doar cu titlu de prezentare.

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Serviciile ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea prealabila a Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Drepturi de autor

  • Întregul conținut al acestui site este proprietatea Societății și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/ 1996).
  • Folosirea, fără acordul Societății, a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare (administrativ, civil sau penal).
  • Astfel, sunt interzise, în mod expres: accesarea acestui site de către dispozitive sau programe automate sau copierea manuală a conținutului, precum și citirea sau publicarea conținutului de către alte companii sau site-uri, pentru a face comparație sau analiză în vreun fel.
  • Fotografiile și informațiile sunt folosite cu acordul furnizorului, fie direct, fie prin reprezentanții săi din România.
  • Problemele legate de drepturile de proprietate intelectuală se raportează la următoarea adresa de e-mail: contact@fiziomag.ro.
  1. COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda prin efectuarea platii, alegand una dintre modalitatile indicate expres in cadrul formularului de comanda. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu, acesta este disponibil pentru achizitie doar in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, si nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. daca este aleasa plata prin ordin de plata si aceasta nu a fost efectuata;

6.4.2. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site, sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, iar Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile, minus costul transportului, de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.  

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
6.5.1. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs – prin virament bancar;

6.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.

6.7. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

  1. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar, la fel si cele aduse pe comands speciala, la cererea Clientului/Cumparatorului;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de Bunuri care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, precum tape-uri, ciorapi, etc.

  1. CONFIDENTIALITATE

8.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  Fiziomag nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

  1. PUBLICITATE

9.1. Newsletterele REO Medical Aparatura Medicala SRL sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de REO Medical Aparatura Medicala SRL. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea REO Medical Aparatura Medicala SRL in acest sens.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau scriindu-ne la adresa contact@reo-medical.ro;

9.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document

  1. FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.fiziomag.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare

10.2. Pretul este specificat in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare, iar modalitatile de plata sunt urmatoarele:

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de REO Medical Aparatura Medicala SRL, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, prin adaugarea facturii in coletul expediat Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator.

10.4. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul ca facturile sa fie emise de catre Vanzator, urmand ca acesta sa le primeasca la livrarea coletului.

  1. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in showroom-ul REO Medical Aparatura Medicala SRL, conform optiunii Clientului.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

11.4. Detaliile de livrare a Bunurilor/Serviciilor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea REO Medical Aparatura Medicala SRL, fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod.

Modalităţi de livrare:

  1. Preluare personală a produselor de la sediul REO Medical Aparatura Medicala:

Produsele din stoc comandate pe site-ul www.fiziomag.ro pot fi preluate personal de la sediul REO Medical Aparatura Medicala din Bucureşti, de la punctul de lucru aflat în J8 Office Park, clădirea A, etaj 3, Strada Jiului, Nr. 8, București 013219, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 18:00. Pentru orice informaţii legate de starea comenzii tale, ne poţi contacta la numărul de telefon +40 723 744 885 sau folosind formularul de contact de pe site.

  1. Livrare prin curier:

Produsele comandate pe site-ul www.fiziomag.ro și care se află în stoc pot fi livrate prin curier oriunde în ţară, prin intermediul serviciilor furnizate de către compania de curierat. Livrarea se efectuează maxim în 2-3 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc  (cu menţiunea că produsele expediate vineri vor ajunge la destinaţie luni). Acest termen poate fi modificat din motive independente de voinţa noastră. 

  1. Livrare pentru produsele care nu se află în stoc: 

Disponibile la comandă – se poate solicita oferta prin completarea formularului de contact. Ulterior, departamentul de achizitii va verifica disponibilitatea articolului la distribuitori si va vom contacta cu detalii despre comanda si despre serviciile aditionale: livrare, instalare. Completarea formularului de cerere oferta nu impune achizitionarea produsului in momentul in care devine disponibil in magazin. Termenul de livrare pentru produsele indisponibile este în funcție de disponibilitatea producătorului. 

  1. GARANTII

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre REO Medical Aparatura Medicala SRL beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt ambalate in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

12.1. Produsele de folosinta indelungata, comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii.

12.3. In cazul Bunurilor vandute si livrate REO Medical Aparatura Medicala SRL, acordam garantia oferita de catre producator.

12.4. Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la unul din magazinele REO Medical Aparatura Medicala SRL sau anuntarea defectiunii prin e-mail in prealabil, insotite si de poze, dupa care transmis prin curier, transportul fiind suportat de catre Client.

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

  1. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.

  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Principii de bază în prelucrarea datelor

Societatea se angajează să respecte principiile esențiale ale protecției datelor personale conform GDPR. Aceste principii includ legalitatea, echitatea și transparența, limitarea scopului, minimizarea datelor, exactitatea, limitarea perioadei de stocare, integritatea și confidențialitatea. Prin urmare, datele personale sunt tratate în mod legal, corect și transparent, fiind colectate în scopuri specificate, explicite și legitime.

Scopul prelucrării și colectarea datelor

Datele personale ale cumpărătorilor sunt colectate exclusiv pentru facilitarea proceselor de comerț electronic, care includ, dar nu se limitează la:

  • Confirmarea și procesarea comenzilor
  • Livrarea produselor
  • Gestionarea relațiilor cu clienții
  • Comunicarea de oferte promoționale, cu acordul explicit al clientului
  • Îmbunătățirea experienței pe site prin analiza comportamentului utilizatorului

Datele colectate pot include nume, adrese de email, numere de telefon, adrese fizice, și, dacă este necesar pentru procesarea plăților, date financiare.

Limitări în divulgarea datelor

Societatea garantează că informațiile personale nu vor fi vândute, schimbate sau distribuite unor terți fără consimțământul explicit al persoanei vizate, exceptând situațiile în care legea impune aceasta sau este necesar pentru completarea serviciilor contractate de client (de exemplu, colaborarea cu firme de curierat pentru livrare).

Securitatea datelor

Pentru a proteja și a securiza datele personale colectate, Societatea implementează măsuri tehnice și organizatorice adecvate. Aceste măsuri pot include tehnologii de criptare, acces securizat la servere, proceduri stricte de acces și audituri regulate, destinate să protejeze datele clienților împotriva pierderii accidentale, distrugerii sau deteriorării.

Transferul datelor internațional

În cazul în care datele personale sunt transferate în afara Spațiului Economic European, Societatea asigură că acest transfer se face în conformitate cu reglementările GDPR și că există garanții adecvate pentru protecția datelor.

Drepturile titularilor de date

Titularii datelor personale au multiple drepturi în contextul GDPR, inclusiv:

  • Dreptul la informare: să fie informați despre colectarea și utilizarea datelor lor personale.
  • Dreptul de acces: să solicite acces la datele lor personale și să obțină o copie a acestora.
  • Dreptul la rectificare: să corecteze date inexacte sau incomplete.
  • Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”): să solicite ștergerea datelor personale, în anumite condiții.
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: să restricționeze prelucrarea datelor personale.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: să primească datele personale într-un format structurat și să le transfere altui operator.
  • Dreptul la opoziție: să se opună prelucrării datelor personale pentru motive legate de situația particulară a persoanei.

Proceduri pentru exercitarea drepturilor

Societatea oferă canale deschise și accesibile pentru exercitarea acestor drepturi, inclusiv formulare dedicate și contact direct prin adresa de email specificată pe pagina de contact. Răspunsurile la solicitările legate de drepturile GDPR sunt furnizate într-un timp rezonabil, în concordanță cu reglementările.

Prin aceste măsuri și practici, Societatea își afirmă angajamentul față de protecția și respectarea confidențialității datelor personale ale clienților săi.

Conformitatea cu GDPR

Adaptarea la regulamentul general privind protecția datelor (GDPR)

Societatea respectă toate cerințele impuse de GDPR, un regulament adoptat de Uniunea Europeană pentru a oferi o protecție mai bună a datelor personale. Conformitatea cu GDPR nu este doar o obligație legală, ci și o demonstrație a angajamentului Societății de a respecta drepturile de confidențialitate ale clienților săi. Principalele aspecte ale conformității includ:

  1. Legalitatea, echitatea și transparența prelucrării: Toate datele personale sunt prelucrate legal, corect și într-un mod transparent în raport cu persoana vizată. Acest lucru implică furnizarea de informații clare despre modul și scopurile prelucrării datelor, atât la momentul colectării, cât și pe parcursul utilizării acestora.
  2. Limitarea scopului: Datele sunt colectate exclusiv pentru scopuri specificate, explicite și legitime, și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri. Orice extindere a scopului prelucrării va fi făcută doar după obținerea consimțământului suplimentar al persoanei vizate.
  3. Minimizarea datelor: Colectăm și procesăm doar datele strict necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care acestea sunt procesate. Aceasta include limitarea datelor colectate la ceea ce este absolut necesar pentru realizarea scopurilor declarate.
  4. Exactitatea: Datele personale trebuie să fie exacte și, acolo unde este necesar, actualizate; se iau toate măsurile rezonabile pentru a asigura că datele personale care sunt inexacte, având în vedere scopurile în care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere.
  5. Limitarea stocării: Datele personale sunt păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pentru o perioadă nu mai mare decât este necesară pentru scopurile în care datele personale sunt prelucrate. Politicile de stocare sunt revizuite regulat pentru a asigura conformitatea cu acest principiu.
  6. Integritatea și confidențialitatea: Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor personale, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, distrugerii sau deteriorării accidentale, utilizând măsuri tehnice sau organizatorice adecvate.
  7. Responsabilitatea: Societatea demonstrează conformitatea cu principiile de mai sus, fiind responsabilă pentru acestea și capabilă să demonstreze conformitatea la orice moment. Acest lucru implică menținerea unor evidențe detaliate ale activităților de prelucrare a datelor, evaluări ale impactului asupra protecției datelor pentru prelucrările care prezintă riscuri ridicate și desemnarea unui ofițer de protecție a datelor, acolo unde este necesar.

Transparența și comunicarea cu persoanele vizate

Societatea se asigură că fiecare persoană vizată este informată despre prelucrarea datelor sale personale într-un mod clar și accesibil. Aceasta include informații despre identitatea operatorului, scopurile prelucrării, categoriile de date colectate, destinatarii datelor, orice transferuri internaționale de date, durata stocării datelor, drepturile persoanei vizate și modul în care pot fi exercitate aceste drepturi, inclusiv cum să depună o plângere la o autoritate de supraveghere.

Angajament pentru îmbunătățire continuă

Societatea revizuiește și actualizează periodic politicile și procedurile sale de protecție a datelor pentru a rămâne aliniate la cele mai bune practici și la cerințele legislative în continuă schimbare. Acest angajament pentru îmbunătățirea continuă demonstrează dedicarea Societății față de protecția vieții private și a datelor personale ale clienților săi.

Limitări și Declinarea Responsabilității

  1. Precizia datelor și erorile de sistem

Deși Societatea depune toate eforturile necesare pentru a asigura acuratețea și actualizarea informațiilor prezente pe site, erori umane sau tehnologice pot apărea. Aceasta include posibilitatea ca prețurile produselor sau specificațiile acestora să fie înregistrate greșit în bazele noastre de date sau să fie afișate greșit pe site. În astfel de cazuri, Societatea își rezervă dreptul de a refuza sau anula orice comandă care este bazată pe prețuri sau informații incorecte.

  1. Disponibilitatea produselor

Societatea depinde de diverși furnizori și condiții de piață care pot influența disponibilitatea produselor. Există cazuri în care un produs comandat poate să nu mai fie disponibil după plasarea comenzii. În aceste situații, Societatea va informa clientul cât mai curând posibil despre indisponibilitatea produsului și va propune alternative adecvate sau anularea comenzii, cu rambursarea integrală a oricăror sume plătite.

  1. Modificări ale produselor

Produsele listate pe site pot suferi modificări ale caracteristicilor, designului sau specificațiilor fără o notificare prealabilă de către producători. În timp ce Societatea face eforturi pentru a actualiza informațiile pe site în mod consecvent, nu poate garanta că descrierile produselor sau alte conținuturi ale site-ului sunt actuale sau lipsite de erori în orice moment.

  1. Limitarea răspunderii pentru livrarea produselor

Societatea nu poate fi considerată răspunzătoare pentru întârzieri sau eșecuri în livrarea produselor care sunt cauzate de circumstanțe care depășesc controlul rezonabil, inclusiv, dar fără a se limita la, greve, acțiuni guvernamentale, război, incendii, inundații, catastrofe naturale sau incapacitatea furnizorilor de a-și îndeplini angajamentele. În astfel de cazuri, obligațiile Societății vor fi suspendate până la rezolvarea situației care a provocat întârzierea.

  1. Responsabilitatea utilizatorilor

Utilizatorii site-ului sunt responsabili pentru menținerea confidențialității conturilor și parolelor lor și pentru restricționarea accesului la computerele lor. De asemenea, ei sunt responsabili pentru toate activitățile care se desfășoară sub contul și parola lor. Societatea nu poate fi responsabilă pentru pierderile sau daunele care pot apărea ca urmare a nerespectării acestei responsabilități de către utilizatori.

  1. Legături către site-uri terțe

Site-ul poate conține legături către alte site-uri care nu sunt operate de Societate. Aceste legături sunt furnizate pentru comoditatea utilizatorului și nu implică o aprobare a materialului de pe aceste site-uri terțe. Societatea nu are control asupra și nu este responsabilă pentru conținutul sau practicile de confidențialitate sau securitate ale site-urilor terțe.

Litigii și Fraudă

Prevenirea și gestionarea litigiilor

  1. Rezolvarea amiabilă: Societatea promovează rezolvarea amiabilă a oricărui conflict sau neînțelegere care poate apărea între clienți și Societate în contextul utilizării site-ului sau al serviciilor oferite. Înainte de inițierea oricărui demers legal, părțile sunt încurajate să contacteze serviciul de relații cu clienții al Societății pentru a explora posibile soluții negociate.
  2. Procedura de mediere: Dacă negocierile directe eșuează, părțile pot opta pentru mediere, o formă alternativă de soluționare a conflictelor, înainte de a apela la instanțele judecătorești. Medierea implică participarea unui mediator neutru, care ajută părțile să ajungă la un acord mutual acceptabil.
  3. Jurisdicție și legislație aplicabilă: În cazul în care disputa nu poate fi rezolvată pe cale amiabilă sau prin mediere, litigiul va fi supus instanțelor de judecată competente din jurisdicția în care Societatea își are sediul principal. Toate litigiile vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile locale aplicabile.

Gestionarea și prevenirea fraudei

  1. Securitatea sistemelor IT: Societatea implementează măsuri tehnice pentru a proteja integritatea și securitatea platformei sale online. Aceste măsuri includ, dar nu se limitează la, firewall, criptare SSL, detectarea intruziunilor și monitorizarea constantă a traficului de rețea.
  2. Monitorizarea activității: Pentru a preveni frauda și alte activități ilegale, Societatea monitorizează activitatea pe site-ul său și analizează tranzacțiile suspecte. Orice activitate neobișnuită sau neregulată este investigată prompt pentru a determina natura și scopul acesteia.
  3. Politici anti-fraudă: Societatea adoptă politici pentru a preveni și descuraja frauda online și alte abuzuri ale platformei sale. Aceste politici trebuie respectate pentru a menține accesul la serviciile site-ului.
  4. Consecințele fraudei: Orice încercare de acces neautorizat la datele personale ale altor utilizatori, de modificare a conținutului site-ului sau de afectare a performanței serverului va fi considerată o tentativă de fraudă. Aceasta va atrage inițierea unei investigații și, dacă se confirmă, va fi urmată de măsuri disciplinare, civile și/sau penale împotriva celor vinovați.
  5. Colaborarea cu autoritățile: În cazul detectării activităților frauduloase, Societatea colaborează cu autoritățile legale pentru a facilita investigațiile și pentru a asigura respectarea legilor aplicabile. Aceasta include furnizarea de informații necesare autorităților competente în cadrul procedurilor legale.

Notificare și raportare

Utilizatorii site-ului sunt încurajați să raporteze orice activitate suspectă sau orice încălcare a securității pe care o observă. Societatea oferă canale deschise de comunicare pentru astfel de raportări, asigurând confidențialitatea și protecția informatorului. Această transparență contribuie la crearea unui mediu online mai sigur și la consolidarea încrederii utilizatorilor în practicile Societății.

  1. FORTA MAJORA

16.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde daune-interese celeilalte parti.

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

17.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc a siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre REO Medical Aparatura Medicala SRLClientului/Cumparatorului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile documentului „Termeni si conditii”.

17.2. Orice disputa cu referire la prezentul document, care ar putea sa apara intre Client si REO Medical Aparatura Medicala SRL, se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

17.3. De asemenea, orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client/Cumparator si REO Medical Aparatura Medicala SRL sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca competenta de pe raza Municipiul Bucuresti.

17.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

17.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

  1. DISPOZITII FINALE

Societatea își rezervă dreptul de a modifica oricând aceste termeni și condiții, practicile de confidențialitate sau orice parte a site-ului său, fără notificare prealabilă, cu excepția cazurilor în care legislația aplicabilă necesită altfel. Utilizatorii sunt încurajați să revizuiască periodic termenii și condițiile pentru a fi la curent cu orice modificări. Continuarea utilizării site-ului după efectuarea acestor modificări constituie acceptul dvs.

**Utilizarea echipamentelor de Fizioterapie, Kinetoterapie și Premium este strict rezervată personalului medical autorizat. Ne delimităm de orice responsabilitate asociată utilizării defectuoase sau neautorizate a acestor echipamente. Utilizatorii sunt obligați să respecte toate regulile și cerințele de siguranță furnizate în documentația specifică a fiecărui dispozitiv și să se asigure că personalul implicat în utilizarea acestora este deținător al certificărilor și licențelor corespunzătoare. Precizăm că nu ne asumăm în niciun fel instruirea personalului și subliniem importanța unei pregătiri adecvate pentru a utiliza aceste echipamente în mod corespunzător și în conformitate cu normele de siguranță.