Retur

Fiziomag

Pentru a iniția un retur, vă rugăm să completați formularul de mai jos sau să ne contactați telefonic pentru a ne informa direct despre intenția dvs. de a returna un produs.  Ulterior va vom indruma asupra pasilor pe care trebuie sa-i parcurgeti.

Va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:

  • Aveti la dispozitie 14 (paisprezece) zile sa va razganditi, din momentul receptionarii/achitarii produsului comandat.
  • Puteti expedia produsele prin orice companie de curierat doriti, cel tarziu in a 15-a zi din momentul receptionarii/achitarii produsului.
  • Contravaloarea transportului pentru produsul returnat/inlocuit, va fi platita integral de catre client.
  • Produsul trebuie sa fie eligibil pentru retur, ceea ce presupune ca acesta sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaj original, produsul sa nu prezinte deteriorari, zgarieturi sau urme de mizerie si nici sa aiba accesorii incomplete/deteriorate).
  • Fac exceptie de la retur urmatoarele produse: cremele si lotiunile pentru masaj, electrozii pentru electrostimulatoare. Acestea nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanatatii si igienei.

Plata contravalorii produsului returnat se va face in aproximativ 5-10 zile lucratoare din momentul primirii produsului in magazinul nostru. In cazul in care produsul nu intruneste conditiile de retur, asa cum sunt descrise mai sus, REO Medical Aparatura Medicala SRL isi rezerva dreptul de a respinge returul. 

In cazul in care au trecut mai mult de 10 zile lucratoare si inca nu ati primit banii inapoi, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@reo-medical.ro, iar noi vom analiza cu prioritate cererea dvs. in cel mai scurt timp posibil.

In cazul in care se opteaza pentru produs la schimb, prin intermediul companiei noastre de curierat, va vom expedia noul produs imediat dupa ce il primim de la dvs. pe cel care urmeaza sa fie schimbat, respectand conditiile de retur. Costul transportului va fi suportat exclusiv de catre dvs.

Potrivit prevederilor art. 2, lit.a) din Legea 449/2003, este important de subliniat faptul că persoanele juridice nu sunt considerate consumatori[1] și, ca atare, nu beneficiază de aceleași condiții de retur ca persoanele fizice.

Persoanele juridice pot beneficia de dreptul de retur doar în situația în care produsul suferă deteriorări din cauza transportului sau este defect în momentul primirii, nu ulterior. Dacă observati astfel de probleme, vă rugăm să ne contactați în scris la adresa contact@fiziomag.ro sau telefonic la numărul de contact 0723 385 217.

Condițiile de retur aplicabile persoanelor juridice (operatori economici) sau clienților care nu se încadrează în categoria consumatorilor sunt detaliate mai jos:

  1. Cererea de retur a produselor trebuie formulată și transmisă în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data preluării/intrării în posesie a produsului/produselor. Cererea trebuie să includă motivul returnării. Informațiile de contact pot fi consultate la următoarea adresă: https://fiziomag.ro/contact/.
  2. Produsul returnat trebuie să fie sigilat sau nefolosit.
  3. Produsele aprobate pentru retur trebuie expediate în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la confirmarea cererii.
  4. Returnarea poate fi efectuată direct la sediul societății noastre sau prin intermediul unei firme de curierat, fără opțiunea de ramburs.
  5. Verificarea coletului la primire este permisă pentru a preveni refuzul coletelor deteriorate și pentru a confirma integritatea produselor și a accesoriilor.
  6. Este obligatoriu ca produsele să fie returnate în aceeași stare în care au fost livrate.

Menționăm că ne rezervăm dreptul de a aplica o penalizare în cazul produselor care nu respectă condițiile sus-menționate sau au depășit termenul de retur.

[1] Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

Formular Retur