Este simplu să plasezi o comandă în site-ul www.fiziomag.ro dacă deții o adresă de email validă. Această adresă de email va fi asociată contului dumneavoastră pe site prin intermediul căreia se va derula comunicarea cu noi. Comanda poate fi realizată și telefonic (+40 723 744 885) sau folosind formularul de cerere ofertă.
Pasul 1 – Căutarea și alegerea produselor
Navigarea prin meniul din partea de sus a paginii ce conține portofoliul cu produse este foarte simplă deoarece produsele sunt grupate pe zone de interes sau categorii de produse (ex: fizioterapie, kinetoterapie, echipamente premium, accesorii). Dacă, după ce alegi o categorie și apoi o subcategorie, nu identifici produsul căutat în lista ce se afișează, sau vrei ca lista să fie mult mai specifică, poți aplica filtrele disponibile în stânga ecranului (ex: tip produs, formă, dimensiune etc.). Astfel se va restrânge aria de căutare în funcție de caracteristicile relevante pentru dumneavoastră, iar lista va cuprinde doar produsele care îndeplinesc simultan toate filtrele aplicate.
În cazul în care cunoasteți parțial sau complet denumirea, codul produsului sau un anumit brand pe care îl căutați, puteți folosi și motorul de căutare prezent în antetul fiecărei pagini a site-ului. Este posibil să fie nevoie să încercați mai mulți termeni de căutare pentru a ajunge în zona dumneavoastră de interes.
Pasul 2 – Adăugarea în coșul de cumpărături
De îndată ce ați găsit produsul/articolul dorit, îl puteți adăga în coșul de cumpărături prin apăsarea butonului ”Adaugă în coș”. Puteți vizualiza produse adăugate în coș, le puteți atât modifica valoarea cantității dorite cât și eliminarea produsului din pictograma/secțiunea ”Coșul meu”.
Puteți repeta Pasul 1 și 2 de mai multe ori până coșul dumneavoastră de cumpărături conține toate produsele dorite. Ștergerea unui produs se face prin click pe pictograma ”x” ce se regăsește pe poza miniatură a produsul introdus în coș. Modificarea cantității se face prin click pe semnul ”-” pentru reducerea cantității sau click pe semnul ”+” în cazul creșterii cantității. După modificarea cantității apăsați butonul ”Actualizare coș”. Site-ul va actualiza cantitățile și va recalcula prețul total al produselor afișate.
Dacă ai un cupon de reduceri îl poți folosi în acest pas prin introducerea codului în secțiunea ”Cod cupon” și apăsarea butonului ”Aplică cuponul”.
Trimiterea comenzii se face după apăsarea butonului ”Finalizează cumpărăturile” și parcurgerea următorilor pași ce urmează.
Site-ul nostru comericializează produse pentru care este necesară transmiterea unei cereri de ofertă. Vă rugăm să completați formularul de Cerere Ofertă pentru a primi informații detaliate despre prețuri și disponibilitatea produselor.
Pasul 3 – Înregistrare/Autentificare
În cadrul acestui pas aveți două opțiuni:
Dacă sunteți client nou, vă rugăm să completați toată câmpurile din formularul de înregistrare marcate cu ”*”. Acestea sunt obligatorii și sunt necesare pentru finalizarea actului de cumpărare. Este nevoie să alegeți o parolă sigură, cu un nivel cât mai ridicat de securitate și pe care o veți utiliza la următoarele autentificări în contul dumneavoastră. Pentru asigurarea că adresa dumneavoastră de email nu este folosită abuz de o altă persoană, vă vom trimite imediat un email. După ce faceți click pe link-ul indicat în email-ul de confirmare și validați adresa de email veți primi un mesaj cu detaliile contului dumneavoastră.
La secțiunea ”Contul meu” din site-ul Sanistore puteți stoca și modifica oricând doriți informațiile de contact cum ar fi: telefon, adresă de livrare/facturare, parolă. Tot aici poți vedea istoricul comenzilor dumneavoastră și lista cu produsele adăugate ca favorite.
Pasul 4 – Livrarea
Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid sau prin curierat propriu la adresa specificată sau puteți să ridicați comanda chiar dumaneavoastră din unul dintre showroom-urile noastre. Pentru alte detalii legate de livrare, vă rugăm, verificați și informațiile Cap.11 din Termeni si condiții.
Pasul 5 – Metoda de plată
Selectați preferința dumneavoastră cu privire la metoda de plată în partea dreaptă a ecranului.
Dacă alegeți opțiunea de plată online cu cardul bancar, site-ul vă direcționează automat către pagina de internet a procesatorului de plăți online în momentul în care apăsați butonul ”Plasează comanda”.
Pentru alte detalii referitoare la opțiunile de plată, vă rugăm, să verificați pagina Cum plătesc.
Pasul 6 – Confirmare comandă
Înainte de apăsarea butonului ”Plasează comanda” este important să verificați sumarul comenzii și adresa de livrare. După plasarea comenzii vă vom trimite un mesaj electronic de confirmare a primirii comenzii dumneavoastră în sistemul nostru. Acest mesaj NU constituie acceptarea fermă a comenzii. După analizarea comenzii și a tuturor datelor necesare încheierii tranzacției, în cel mai scurt timp vă vom transmite un mesaj electronic care va conție fie confirmarea de acceptare a comenzii, fie solicitarea de informații suplimentare necesare finalizării acesteia.
Momentul trimiterii notificării de facturare este momentul confirmării comenzii dumneavoastră, încheierii contractului la distanță și demararea procedurii de livrare a comenzii în conformitate cu opțiunile pe care le-ați ales. Pentru mai multe detalii consultați Termeni si condiții.